Klantgerichte koers, één van de 5 trends in de war for talent om je als werkgever aantrekkelijker te maken.
Klantgerichte koers: van theorie naar praktijk
Wat zijn volgens experts dé trends waarop je als aantrekkelijke werkgever van de toekomst moet inspelen? ‘Klantgerichte koers' is er één van, maar er zijn er nog vier om te ontdekken. Lees er alles over in de whitepaper.
Thuiswerk is ondertussen een vaste waarde in een groot deel van Europese organisaties. Daarom herbekijken veel bedrijven wel nog eens goed het kostenplaatje van tegelijk thuiswerk te ondersteunen en een geschikte kantooroppervlakte als fijne ontmoetingsruimte te onderhouden.
Facility management kruist vandaag ook het pad van HR in de uitdaging van de war for talent en het streven om een zo aantrekkelijk mogelijke werkgever te zijn die aandacht heeft voor geluk, gezondheid en welzijn. Hoe ziet dit er dan in de praktijk uit?
Oog voor productiviteit
Vanuit facility management denken we samen met HR na over vragen als hoe je de work-life balance van medewerkers bewaakt en hoe je hen tegelijk sterk genoeg aan de organisatie bindt. Daarnaast vergeten we uiteraard niet het algemene kostenplaatje: we zoeken samen met de klant naar de juiste verhouding tussen zowel investering van tijd en geld, als een gebalanceerde ROI.
De werkplekervaring naar een hoger niveau
Het samenbrengen van verschillende diensten, ongeacht de grootte van een bedrijf, zorgt ervoor dat management zich kan toeleggen op dat wat telt. Naast onze jarenlange ervaring in de sector, kan Facilicom met trots zeggen dat het menselijke aspect hierbij altijd voorop staat.
Customer experience, of het nu van een externe of interne klant is, is nog nooit zo belangrijk geweest. Een bewaker is niet meer zomaar een bewaker, maar kan ook instaan voor het regelen van badges en papierwerk. Een receptionist die vroeger alleen maar achter een balie stond, krijgt er nu een spannende waaier aan extra verantwoordelijkheden bij die zowel zijn of haar dag als die van uw bezoekers en medewerkers beter maakt.
Onze ogen zijn al jaren gevestigd op een klantgerichte koers. Wij bieden oplossingen, innovatie en verandering in de manier waarop uw organisatie wordt beleefd, over de afdelingsgrenzen heen.
Van theorie naar praktijk
Hoe zulke oplossingen er dan uitzien? In onze whitepaper ‘Trends en innovaties in de facilitaire wereld’ hebben een case opgebouwd en uitgelicht, waarmee we hopen zowel klanten als ons netwerk te inspireren om hun processen te optimaliseren.
Meer te weten komen over de trend ‘Klantgerichte koers’? Klik hier om de whitepaper te downloaden. Veel leesplezier!