Receptie als het verlengde van je facilitaire organisatie
Receptie is de eerste ontmoetingsplaats, het visitekaartje, en de plek waar klanten en gasten hun eerste indruk krijgen van je bedrijf. Een indruk die blijvend moet zijn. Daarom hanteren we bij Facilicom Hospitality Services een hoge standaard. We definiëren hospitality als een ervaring die elke verwachting overstijgt. We zien onszelf niet als externe partner maar als integraal onderdeel en verlengde van je facilitaire organisatie.
Onze unieke aanpak en expertise transformeert de klassieke receptie in een authentieke beleving. Zo streven we ernaar om de ontvangst van je organisatie naar een hoger niveau te tillen.
Wie investeert in hospitality, maakt zijn bedrijf aantrekkelijker.
We benaderen receptie als een naadloos verlengde van je facilitaire organisatie. Dit zorgt ervoor dat bij een goede eerste indruk de toon gezet is voor de rest van de visitor journey, of beter gezegd: de experience journey. En van die eerste interactie maken we een echte beleving.
Jouw oplossing op maat
Wil je jouw receptiediensten uitbesteden? Wij bieden voor elk type organisatie de juiste receptie aan. Een dynamische of een high-end opstelling, het kan allemaal. Bovendien hebben wij diensten ontworpen om een geïntegreerde ervaring te bieden die aansluit bij de behoeften en verwachtingen van je bedrijf. Denk maar aan een gastvrije barista, een 5 star service of een grab & go shop.
Hospitality Experience
Facilicom Hospitality Services helpt je om tot een unieke gastbeleving te komen. Na een scan van je huidige onthaalproces, bepalen we samen wat de beste optie is voor jou en je gasten om een ultieme ervaring te creëren.
Meer weten over onze Hospitality Experience? Contacteer ons.
De kracht van onze hospitality hosts
Onze hospitality hosts zijn niet alleen getraind om bezoekers professioneel en vriendelijk te ontvangen, maar ook om nét dat tikkeltje meer te doen. Ze worden opgeleid volgens het Guestology 2.0 principe en werken volgens onze eigen methodiek.
Naast hospitality dragen we ook het wellbeing van je interne medewerkers hoog in het vaandel. Denk aan extra interne diensten zoals een carwash of strijkdienst en het integreren van een facility helpdesk. Zo creëren we een toegevoegde waarde voor alle gasten en een voordeel in de war for talent.
Ask nestor
Om het voor jou en je gasten makkelijker te maken om extra diensten aan te vragen, maken we gebruik van de applicatie ‘Ask Nestor’. Via deze app kunnen gasten snel en efficiënt diensten aanvragen, extra informatie navragen of zelfs een defect in het gebouw melden.