Facilicom Solutions levert integrale facilitaire oplossingen en consultancy aan bedrijven. Onze kennis en expertise in inkoop-, contract- en facility management zorgen ervoor dat klanten bij ons terecht kunnen voor strategisch advies en planning, maar ook voor de implementatie en uitvoering ervan.
Alle facilitaire vraagstukken rond security, catering, schoonmaak, hospitality en receptiediensten komen voortaan terecht bij één centraal aanspreekpunt, met de steun en inzet van een ervaren team. Zo kunnen onze klanten met een gerust gemoed zich concentreren op het runnen en groeien van hun bedrijf.
Wat Facilicom Solutions uniek maakt?
Onze experts draaien effectief mee met onze klanten: dag in dag uit, over de divisie- en afdelingsgrenzen heen. Wij verdiepen ons in de manier van werken en het denken van de klant, zodat onze experts zich kunnen specialiseren en anticiperen op hun behoeftes. Daarnaast is de brug tussen onze facility experts en het hoofdkantoor heel klein. Ongeacht de grootte van de klant, kunnen zij steeds rekenen op vlotte feedback, hulp en de expertise van hun peers en collega’s in de back office.
Klaar voor een job met impact?
Waarom werken bij Facilicom Solutions?
De juiste mensen op de juiste plek
Elke klant is uniek, wat maakt dat elk project met het team wordt besproken, geanalyseerd en uitgestippeld. Wij zorgen er dus voor dat jouw sterke punten op de juiste manier en op het juiste moment naar voor komen. En wil je je skills opfrissen, bijschaven of uitbreiden? Dan zit je bij Facilicom Solutions aan het juiste adres.
Facility Management met een missie
Werken bij Facilicom Solutions geeft voldoening: onze dagen zijn niet opgedeeld in taken, maar in missies met impact op zowel korte als lange termijn. Een missie om het facilitair management bij de klant naar een hoger niveau te tillen, om ervoor te zorgen dat bedrijfsdoelstellingen worden gehaald, om iedere dag net dat tikkeltje beter te worden.
Brigitte Pieraerts
“Mijn ideale collega is iemand die begaan is met mensen. Iemand die meedenkt met het team en uitdagingen durft aan te pakken. Als je in facility management werkt, moet er echt een flow in je werk zitten en een gevarieerde skill set is dan niet weg te denken. Alles kan aangeleerd worden, maar je moet natuurlijk wel de juiste mindset en inborst hebben om bij te leren.”
Steven De Schoesitter
“Ik vind variatie belangrijk: het ene moment ben je met people management bezig, het andere met facturatie of operationele vraagstukken. Ik kan in het gevarieerde takenpakket mijn energie en ambitie kwijt - precies wat ik zoek in een job. Elke dag is anders. De fijne wisselwerking met de backoffice en andere collega’s is zeker mooi meegenomen.”
Janny To
“Facilicom is een groot bedrijf met een platte structuur. Ik heb een groep toffe collega’s waar ik op kan rekenen en die me altijd zullen helpen wanneer ze kunnen. We hebben veel werknemers, maar zo voelt het helemaal niet aan. Het is écht een familiebedrijf waar je iedereen zonder probleem kan aanspreken, en waar iedereen het beste met elkaar voorheeft.”
Variatie is troef
Werken in facility management betekent werken in een omgeving die jou continu stimuleert en inspireert. Door een brede waaier aan taken en verantwoordelijkheden die uniek zijn aan iedere klant, is jouw dag nooit hetzelfde. Elke dag een gloednieuwe start, maar wél met hetzelfde top team dat jou ondersteunt.
Levenslang leren
Als er één ding is waar Facilicom Solutions continu in investeert, is het in haar mensen. We kijken vooruit en blijven nooit bij de pakken zitten. Daarom zorgen we ervoor dat onze teams altijd budgetten ter beschikking hebben voor bijscholing, extra opleidingen en zelfs MBAs.
Jouw mening telt
Naast een kristalheldere communicatie met jouw collega’s en het hoofdkantoor, zorgen we er ook voor dat je regelmatig de kans krijgt om jouw feedback en ideeën te delen. Jij bent immers de geknipte persoon om onze services te analyseren, verbeteren en verandering te implementeren: jouw mening telt dus altijd.
Competitief pakket
Wist je trouwens dat Facilicom Solutions bovenaan in de markt staat wat verloning en compensatie betreft? In deze industrie worden jouw flexibiliteit, communicatieve en analytische vaardigheden, proactiviteit en harde werk op prijs gesteld, en dus verdiend beloond.
Eén grote familie
Dé rode draad binnen Facilicom Solutions en één van de belangrijkste redenen waarom ons sterke team zo blijft groeien: het familiegevoel. Iedereen wordt gehoord, iedereen hoort erbij en iedereens mening telt. Zelfs wanneer de teams verspreid zitten bij klanten over heel België, houden we de sfeer er altijd in door leuke teambuildings, after-work drinks en activiteiten te organiseren. Samen staan we sterk, zowel op de werkvloer als in het leven.
Onze klant Telenet over een job in Facilities
Kris Legroe, Director Employee Services bij Telenet vertelt waarom werken als Facility Manager of Coordinator bij grote klanten zo fascinerend is.
On site werken bij grote klanten zoals Telenet is een uitdagende job. Elke dag is anders en kom je wel in contact met verschillende mensen, afdelingen en uitdagingen. Van afwisseling gesproken! Het is vooral een job waarin je kan proeven van verschillende deeldomeinen van facilities. Zo kan je jezelf blijven ontwikkelen en heb je een heleboel carrièrekeuzes. Keuzes die Facilicom Solutions aanmoedigt en je bij ondersteunt.