Maincontracting

  • Flexibiliteit in contractvolume
  • Tijdwinst
  • Continu inzicht

Maincontracting is een concept waarbij de klant zowel bepaalde facilitaire diensten als het management van zijn of haar organisatie neerlegt bij Facilicom Solutions. De range van activiteiten kan hierbij bestaan uit zowel soft services (cleaning, catering, security, greenery, vending, …) als hard services. Deze diensten worden geleverd door eigen bedrijven van Facilicom en onze externe preferred suppliers.

De klant ervaart bij een maincontract financieel voordeel en gemak doordat wij werken met een Single Point of Contact (SPOC) en hij slechts één contract, één factuur en één management rapportage van ons ontvangt.

Maincontracting beantwoordt onder andere de vraag naar:

  • (Technische) expertise op het gebied van facility management
  • Ontzorging door middel van overname van het operationele en financiële risico
  • Kostenverlaging door schaalvoordeel
  • Tijdwinst en gemak door 1 partij, 1 aanspreekpunt, 1 verzamelfactuur
  • Synergievoordelen door integraal dienstenpakket
  • Flexibiliteit in contractvolume
  • Continu inzicht in kosten en kwaliteit van facilitaire diensten

Onze klant aan het woord

Marc Slegers, de verantwoordelijke van Facility, Real Estate, Security en Fleet bij Telenet, legde in deze video met plezier uit wat Facilicom dagelijks voor hen betekent op facilitair vlak.

Laat jouw huidige facilitaire situatie in kaart brengen en laten we samen ontdekken waar je kan besparen.